یزدفردا: با وجود شکایت 1 میلیارد دلاری از «کریستیانو رونالدو» به دلیل تبلیغ بایننس، او مجموعه جدید NFTهای خود را با همکاری این صرافی عرضه می‌کند.

به گزارش یزدفردا: «کریستیانو رونالدو»، مجموعه جدید توکن غیرقابل تعویض (NFT) خود را با همکاری صرافی «بایننس» معرفی کرد. این مجموعه در تاریخ 29 ماه می (9 خردادماه) در صرافی بایننس عرضه می‌شود. این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که پیش‌تر از رونالدو به‌دلیل تبلیغ بایننس شکایت شده بود.

تعداد NFTهای موجود در مجموعه جدید تا زمان عرضه اعلام نخواهد شد و تاکنون هیچ اشاره‌ای به قیمت آن نشده است. کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال در تاریخ 24 ماه می در شبکه‌های اجتماعی ایکس (توییتر سابق)،‌ گفت: «آیا آماده هستید تا سفرمان را دوباره تجربه کنیم؟ چهارمین مجموعه NFT من در بایننس به‌زودی عرضه می‌شود.»

BINANCE

چهارمین مجموعه NFT رونالدو در صرافی بایننس عرضه می‌شود

صرافی بایننس نیز خبر عرضه چهارمین مجموعه NFT را به‌اشتراک گذاشت. در متن منتشرشده آمده است که آیا کنجکاو هستید که درباره آخرین مجموعه NFT کریستیانو رونالدو اطلاعات بیشتری داشته باشید؟

کریستیانو رونالدو در نوامبر 2022 اولین مجموعه NFT خود را در صرافی بایننس معرفی کرد. اولین مجموعه توکن غیرقابل تعویض رونالدو،‌ همکاری چندساله وی را با صرافی «بایننس» نشان می‌دهد و لحظات دوران حرفه‌ای او را نشان می‌دهد. برخی توکن‌های این مجموعه با قیمتی حدود 10 هزار دلار فروخته می‌شود.

این درحالی است که در دسامبر 2023،‌ شکایتی یک میلیارد دلاری از رونالدو به‌دلیل تبلیغ بایننس مطرح شده بود. در این دعوی حقوقی گفته شده بود که رونالدو، NFT‌ها را تبلیغ کرده و کاربران بسیاری روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. باید در نظر داشت که صرافی بایننس نیز اخیراً اختلاف 4 میلیارد دلاری با رگولاتورهای ایالات‌متحده را حل‌وفصل می‌کند که همین مسأله باعث استعفای مدیرعامل این صرافی نیز شد.

همانطور که گفته شد بایننس در تاریخ 29 ماه می چهارمین مجموعه NFT خود را عرضه می‌کند. این مجموعه می‌تواند ارتباطی بین دنیای ورزش و هنر ایجاد می‌کند. باید دید درنهایت NFT‌های جدید با چه قیمتی عرضه می‌شوند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا